بازخورد درباره این کالا

هدفون بی‌سیم انکر مدل SoundCore Space One A3035

SoundCore Space One A3035 Wireless HeadPhone
0
از 0 رای

0دیدگاه

  • مشکی
  • آبی
  • طلایی
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • نوع اتصال : بلوتوث جک ۳.۵ میلی‌متری
  • سایز درایو : ۴۰ میلی‌متر
فروشگاه اینترنتی تکنوبست
تست 7 روزه
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط تکنوبست
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

هدفون بی‌سیم انکر مدل SoundCore Space One A3035

برند ساوندکور به تازگی از هدفون روی گوشی جدیدی به نام هدفون بی ‌سیم ساوندکور Soundcore Space One رونمایی کرده که در اکثر محیطها می‌تواند شما را همراهی کند.

هدفون Space One هم به صورت بی سیم با بلوتوث نسخه 5.3 با برد 30 متری و هم با سیم با اتصال کابل AUX سازگار است و در سه رنگ جذاب مشکی، کرم و آبی روانه بازار شده است. این هدفون 259 گرمی حمل و نقل راحتی دارد، قابل تا شدن است و روی سر که قرار می‌گیرد نه آنقدر شل است که هنگام دویدن به راحتی پایین بیفتد و نه آنقدر محکم است که گوشها را اذیت کند.

این هدفون در استفاده‌های طولانی مدت به هیچ وجه گوش‌ها را داغ نمی‌کند و با انعطاف پذیری 8 درجه‌ای ایرکاپ‌ها به خوبی روی گوش‌ها فیت می‌شود. هدبند کاهنده فشار هم فشار را روی سر شما به خوبی توزیع می‌کند تا در تجربه‌های طولانی مدت خسته نشوید. هدست انکر Soundcore Space One جایگزین ارزان قیمت‌تری نسبت به هدست Space Q45 است،این در حالی ست که هر دو از کدک‌های صوتی SBC، AAC و LDAC پشتیبانی می‌کنند.

البته Space Q45 با لولاهای آلومینیومی کمی محکم‌تر به نظر می‌رسد اما هدست Space One حدود 30 گرم سبک‌تر است و با برنامه اختصاصی Soundcore قابلیت تنظیم دارد. هدفون انکر ساندکور Space One با درایورهای 40 میلی‌متری موجود در هر ایرکاپ صدای بسیار واضح، با جزییات و همراه با باس عمیقی ارائه می‌دهد.

این هدفون با فناوری حذف نویز (ANC) تطبیقی می‌تواند نویزهای مزاحم محیط را تا 98 درصد کاهش دهد و از این نظر تقریبا 2 برابر هدفون Life Q30 قدرتمندتر است. علاوه بر این، با حالت شفافیت که از 5 سطح مختلف هم برخوردار است، می‌توانید از اتفاقات محیط اطراف خود به راحتی آگاه شوید.

از دیگر مشخصات هدست Anker Soundcore Space One می‌توان به امکان تنظیم اکولایزر، دکمه‌های کنترلی و اعمال محدودیت صدا برای محافظت از گوش در برنامه اختصاصی و همچنین اتصال چند نقطه‌ای بلوتوث اشاره کرد.

طبق وعده کمپانی انکر هدفون Anker Soundcore Space One با یک بار شارژ کامل،در حالت ANC خاموش تا 55 ساعت و در حالت ANC روشن تا 45 ساعت موسیقی پخش خواهد کرد و از آنجایی که از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند با 5 دقیقه شارژ تا 4 ساعت به شما امکان استفاده می‌دهد.

در صورتی که فکر می‌کنید خرید هدفون Anker Soundcore Space One برای شما مناسب است، می‌توانید سایر خصوصیات مهم آن را در ادامه همین صفحه مطالعه کنید.

توضیحات تکمیلی

هدفون بی‌سیم انکر مدل SoundCore Space One A3035
مشخصات دیگر
نوع اتصال

بلوتوث
جک ۳.۵ میلی‌متری

سایز درایو

۴۰ میلی‌متر

حذف نویز (Noise Cancelling)

دارد

Ambient Sound

دارد

Spatial Audio

دارد

قابلیت‌های ویژه

کاهش ۹۸ درصدی نویز
کاپ گوشی با قابلیت چرخش ۸ درجه و هدبند نرم
مجهز به ۳ میکروفون با الگوریتم هوش مصنوعی

مدت زمان نگه‌داری شارژ

۵۵ ساعت (ANC غیرفعال)
۴۰ ساعت (ANC فعال)
۴ ساعت با ۵ دقیقه شارژ

باطری

لیتیوم پلیمر

نسخه بلوتوث

v5.3

NFC

ندارد

قابلیت کنترل صدا و موزیک

دارد

قابلیت پخش موسیقی

دارد

کنترل لمسی

ندارد

اقلام همراه

کابل Type-C

وزن

259 گرم

امتیاز کاربران به:

هدفون بی‌سیم انکر مدل SoundCore Space One A3035 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش