بازخورد درباره این کالا

شارژر کوک تک 65 وات مدل A15C دو پین

0
از 0 رای

0دیدگاه

  • خاکستری
پاک کردن
ویژگی های محصول
  • فناوری اتصال : PD3.0, QC3.5, Samsung PPS
  • نوع رابط : USB C, USB A
فروشگاه اینترنتی تکنوبست
تست 7 روزه
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط تکنوبست
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

شارژر کوک تک 65 وات مدل A15C دو پین

شارژ سریع رعد و برق: قدرت شارژر CUKTECH 65W USB-C را تجربه کنید. شارژ فوق سریع دستگاه های خود را با قدرت رعد و برق سریع. سرعت شارژ فوق‌العاده‌ای را برای دستگاه‌های شما، از تلفن‌ها و تبلت‌ها گرفته تا لپ‌تاپ‌ها، مک‌بوک‌ها، Steam Deck و سوییچ ارائه می‌کند. این گوشی می تواند آیفون 14 پرو مکس را تنها در 30 دقیقه تا 55 درصد شارژ کند.

چند دستگاه را با هم تقویت کنید: با خروجی سه پورت 2C1A حداکثر 3 دستگاه را همزمان تقویت کنید. دیگر خبری از پریزهای درهم ریخته یا سیم های درهم نیست. در مجموع توان 65 وات به طور موثر از طریق 3 پورت جریان می یابد و اطمینان حاصل می کند که هر دستگاه شارژ بهینه را دریافت می کند.

قابلیت حمل در اندازه جیبی: برای زندگی در حال حرکت طراحی شده است و به اندازه یک قاب ایرپاد پرو جمع و جور است. به طور ایمن به پریزها متصل می شود، بنابراین نگران دوشاخه های دیواری ناپایدار نخواهید بود. طراحی پین تاشو آن را راحت می کند و برای هر ماجراجویی شما عالی است.

نسل بعدی فناوری GaN III: با استفاده از فناوری نسل سوم GaN، هوشمندتر و خنک‌تر است، بدون اینکه کارایی تبدیل را به خطر بیندازد. حداکثر قدرت، به حداقل رساندن گرما، و ساختار شیک تر. چه در مناطق استوایی باشید و چه در ارتفاعات 16400 فوتی، همیشه در اوج خود عمل می کند.

سازگاری جهانی: با PD3.0، QC3.5، Samsung PPS و موارد دیگر، راه حل شارژ جهانی شماست. از تلفن های هوشمند گرفته تا دستگاه های مختلف، شارژ سریع اکنون جهانی و بدون دردسر است.

حالت هوشمند کم جریان: شارژ مطمئن و قابل اعتمادی را برای ابزارهای کم جریان مانند هدفون های بلوتوث، نوارهای تناسب اندام و ساعت های هوشمند تضمین می کند.

شارژر دیواری CUKTECH 65W USB C به گونه ای طراحی شده است که تنها 48 درصد اندازه شارژرهای 65 واتی سنتی داشته باشد و آن را فوق العاده جمع و جور و قابل حمل می کند. با دوشاخه تاشو راحت خود، می تواند به راحتی در کیف یا جیب شما قرار گیرد و حمل و نقل و ذخیره سازی بدون دردسر را تضمین می کند. با شارژرهای حجیم خداحافظی کنید و هر جا که می‌روید به راحتی روشن بمانید.

fast charger 3-65w

fast charger 4

عملکردهای حفاظتی چندگانه شارژر USB C CUKTECH 65W از جمله – حفاظت از اتصال کوتاه / حفاظت از جریان اضافه / محافظت در برابر ولتاژ / محافظت در برابر گرمای بیش از حد / محافظت در برابر ولتاژ پایین. پورت Type-C دارای یک تراشه مستقل محدود کننده جریان با دقت بالا است تا اطمینان حاصل شود که شارژر در محدوده جریان عادی کار می کند. پوسته آن از مواد نسوز درجه V0 و مقاوم در برابر درجه حرارت بالا ساخته شده است که ایمن و قابل اعتماد است.

توضیحات تکمیلی

شارژر کوک تک 65 وات مدل A15C دو پین
مشخصات دیگر
فناوری اتصال

PD3.0, QC3.5, Samsung PPS

نوع رابط

USB C, USB A

دستگاه های سازگار

گوشی، تبلت، لپ تاپ، هدفون، کنترلر بازی

مدل های تلفن سازگار

Google Pixel 7/ 7 Pro/ 6/ 5/ Pixel 4a/ 4 XL/ 4/ Pixel 3a/ 3a XL/ 3 XL, Samsung Galaxy S23 Ultra/ S23/ S22 Ultra/ S22 Plus/ S22/ S21+/ S21/ S21 Ultra/ S21 FE/ S20+/ S20/ S10/ Note 20/ Note 9/ Note 8, iPhone 14/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max, iPhone 13/ 13 Mini/ 13 Pro/ 13 Pro Max, iPhone 12/ 12 Mini/ 12 Pro/ 12 Pro Max/ XS/ XS Max/ XR/ X/ 11/ 11 Pro/ 11 Pro Max/ iPhone SE / 8 Plus/ 8

ویژگی خاص

مسافرت رفتن

ولتاژ ورودی

120 ولت

مجموع پورت های USB

3

وزن

331 گرم

امتیاز کاربران به:

شارژر کوک تک 65 وات مدل A15C دو پین (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش